Jak wybierać sale szkoleniowe?

Organizacja szkoleń, w specjalnie przygotowanych do tego obiektach, to dziś standard w większości firm. Jednak rynek usług związanych z wynajmem sal szkoleniowych jest dość spory i dlatego ważne jest, aby umiejętnie wybrać najlepszą salę szkoleniową. Co należy zatem zrobić, aby dokładnie rozpoznać zalety i wady konkretnych obiektów szkoleniowych? Jak wytypować najlepszą salę szkoleniową, w której każdy element jest na najwyższym poziomie?

Odpowiednia lokalizacja sali szkoleniowej

Ogromne znaczenie przy wyborze sali szkoleniowej ma jej lokalizacja. Z punktu widzenia firmy, która organizuje szkolenia, ważne będzie czy sale szkoleniowe Kraków zlokalizowane są w centrum miasta lub jego okolicy. Przy jednodniowych szkoleniach i kiedy gośćmi są osoby z różnych miast, będzie to podstawa wyboru sali szkoleniowej. Decydując się na szkolenia kilkudniowe, nic nie stoi na przeszkodzie, aby postawić na lokalizacje poza miastem, w jakimś urokliwym miejscu.

Rodzaj przygotowanych szkoleń

Dopasowanie sali szkoleniowej do rodzaju prowadzonego szkolenia. Sale szkoleniowe muszą spełniać określone standardy, czyli na pewno mieć odpowiednią wielkość, tak aby można było zaprosić określoną liczbę osób. Innym ważnym elementem jest oczywiście wyposażenie sali szkoleniowej. Odpowiednie urządzenia, np. do prowadzenia pokazów multimedialnych. Przy dużych salach powinno być dostępne nagłośnienie o odpowiedniej mocy. Dobrze kiedy na sali jest dostępne dobrej jakości wi-fi, czy też klimatyzacja, pozwalająca na prowadzenie szkoleń w komfortowych warunkach.
sale szkoleniowe Kraków

Usługi dodatkowe

Szkolenia trwające kilka godzin mają odpowiedni plan, harmonogram. Nie ma możliwości, aby uczestników trzymać na sali szkoleniowej bez przerwy po 6 czy więcej godzin. Dlatego planuje się choćby przerwę na bufet, catering. Z tego względu dobrze jest, kiedy właściciele sali szkoleniowej w swojej ofercie przygotowali również catering. Rodzaj wyżywienia, kwestie tego co znajdzie się w menu, są do ustalenia w trakcie nawiązywania współpracy. Grunt to sytuacja, gdy nie trzeba korzystać z innych firm, wszystkie usługi dodatkowe zostaną dostarczone przez właściciela sali szkoleniowej